رویه باز گردان کالا

آسودگی خاطر ورضایت مندی مشتریان همیشه از اولویت های سیوان مدبوده است ودر راستای تحقق این هدف سیوان مد همواره می کوشد تاهر سفارش در شرایط مطلوب ومورد انتظار به دست  مشتری  برسد با رعایت تمام موارد ممکن است  مشتریان محترم پس از خرید با مسائلی روبرو شوند که سیوان مد خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است

رویه های خدمات پس از فروش سیوان مد باتوجه به مشکل پیش آمده به شرح زیر است:

-اشکالات فنی در کالای خریداری شده:

از آنجا که گاهی مشتریان برای تست کالای خریداری شده به فرصت بیشتری نیاز دارند در راستای خدمت رسانی بهتر سیوان مدفرصت تست کالاهای فروخته شده  به غیر از اقلام بهداشتی ویکبار مصرف را از 7 روز کاری پس از تحویل کالا قرارداده است.

اشکال ظاهری و شکستگی:

از آنجا که شرکت تمامی سفارشات را قبل از ارسال از نظر ظاهری تست و مشاهده می نماید در صورت مشاهده مواردی همچون شکستگی این موضوع با شرکت پست می باشد و سیوان مد هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

جهت استفاده از این سرویس به نکته‏‏‌های زیر دقت بفرمایید:

جهت استفاده هر چه بهتر از این سرویس، اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا از طریق شماره ( مشاوره رایگان) یا ارسال ایمیل در قسمت تماس با ما سیوان مداطلاع داده شود.

کارشناسان خدمات پس از فروش سیوان مد ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. در صورتی که نقص فنی توسط کارشناسان سیوان مد تایید شود به غیر ازاقلام بهداشتی ویکبار مصرف تعویض خواهد شد و یا می‌توانید کالای خود را با مدل دیگری جایگزین نمایید.

برای ارسال کالای دارای ایراد فنی به سیوان مد لازم است کالا به ‏خوبی بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.

توجه: این سرویس اشکال‏‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شده است را شامل نمی‏‏‌شود.

-مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات سایت:

در شرایطی که در مشخصات کالای دریافت شده برای نمونه رنگ آن با سفارش ثبت شده اختلاف وجود داشته باشد یا در صورت مغایرت مشخصات فنی کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت یا با سفارشی که در پروفایل مشتری ثبت شده است به نکته‌‏های زیر دقت بفرمایید:

در چنین مواردی امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت ظاهری و فیزیکی مانند رنگ که بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا به واحد خدمات پس از فروش سیوان مداطلاع داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

در مورد مغایرت فنی، امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت حداکثر تا روز کاری پس از دریافت کالا به سیوان مد اعلام شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد.

جهت هماهنگی از طریق شماره مشاوره رایگان یا از طریق ارسال ایمیل به خدمات پس از فروش سیوان مد اطلاع داده شود.

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

برای ارسال کالای دارای مغایرت به سیوان مد لازم است کالا به ‏خوبی بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن فرستاده شود و در غیر این صورت تا تکمیل کردن موارد فوق اقدامی از سوی سیوان مد صورت نمی‌‏‏گیرد.

از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش سیوان مد کالا را دریافت و درخواست مشتری را تایید کند، در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

هزینه‏‏‌های ارسال کالا در صورت تایید ایراد فنی و یا وجود مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت به عهده سیوان مد است.

انصراف از خرید وباز گشت وجه :

انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالاباید باشد وباید هر چه سریع‏‌تر انصراف خود را به واحد پیگیری سفارشات سیوان مد اطلاع دهد. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.

وحداقل تا 72 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

ضوابط وقوانین مربوط به محصولات آرایشی وبهداشتی:

تمام محصولات آرایشی و بهداشتی به دلیل استفاده شخصی و جهت رعایت مسائل بهداشتی و حقوق شخصی مشتریان گرامی مشمول 7 روز مهلت تست، بازگشت و تعویض کالا نخواهند بود.

فروشگاه اینترنتی سیوان مد نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌هایی از قبیل حساسیت‌های پوستی که ممکن است به دلیل استفاده از محصولات زیبایی و بهداشتی ایجاد شود هیچ گونه مسئولیت و تعهدی نخواهد داشت.

اطلاعاتی که در خصوص محصولات زیبایی و بهداشتی در سایت سیوان مد درج شده اند، صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند بنابراین خریدار پیش از استفاده از این محصولات باید نسبت به کسب اطلاعات حرفه ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوطه اقدام کند.

در صورتی که مشتری آگاهی و اطلاع کافی از محصولات آرایشی و بهداشتی نداشته باشد یا به دلیل استفاده نادرست به خود یا محصول خسارتی وارد آورد، تمام مسئولیت های آن بر عهده مشتری خواهد بود و فروشگاه سیوان مد در این خصوص مسئولیتی نخواهد داشت.